Bddk borç sorgulama

BDDK ya nasıl şikayet edilir?

4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu çerçevesinde yapılacak bilgi ve belge talepleri www.bddk.org.tr adresindeki “Bize Ulaşın” linkinde yer alan ilgili formlar doldurularak yapılması gerekmektedir. Bu taleplerinizin bu sistem üzerinden değerlendirilmeye alınması mümkün bulunmamaktadır.

Bir banka nereye şikayet edilir?

Bankalarla ilgili herhangi bir sorun yaşadığınızda, bankanın şikayet birimine ya da Türkiye Hakem Heyeti'ne şikayetlerinizi iletebilirsiniz. Bir kurumun denetlenmesinde en önemli neden şikayetlerdir. Bankalarda insanlara hizmet ettiği için yapılan şikayetler önemli bir yer kaplar.

BDDK devlet kurumu mu?

BDDK ve TMSF kamu tüzel kişiliğini haiz, idarî ve malî özerkliğe sahip olan birbirinden bağımsız iki farklı kurumdur. BDDK, Haziran 1999'da kurulmuş ve Ağustos 2000'de faaliyetlerine başlamıştır.

BDDK hangi kurumları denetler?

BDDK; bankaların, yabancı banka temsilciliklerinin, banka dışı mali kuruluşlar olarak tanımlanan faktoring, finansal kiralama ve finansman şirketlerinin, finansal holding şirketlerinin ve varlık yönetim şirketlerinin kuruluş ve faaliyet izinlerinin verilmesinden ve bu kuruluşların düzenlenmesi ve denetlenmesinden …

BDDK nasıl ulaşabilirim?

BDDK Çağrı Merkez, 444 5565 Numaralı telefondan hizmet vermektedir.

Turkcell hangi bakanlığa şikayet edilir?

BTK Tüketici Sitesi. BTK Bilgi ve İhbar Merkezi'ne 120 Numaralı Telefon Kanalıyla Ulaşılabilmektedir.

BDDK nedir ne iş yapar?

BDDK, bankaların düzenleme, yönetim, kuruluş, tasfiye, devir, birleştirme gibi işlemlerini gerçekleştirmesine izin veren bir kurumdur. BDDK, mali piyasalara ilişkin yapılan yeni düzenlemelerin ilgili taraflar ile görüşerek ederek hazırlanmasını sağlar.