Ehliyet nüfus müdürlüğü

Ehliyet için Nüfus Müdürlüğü’ne istiyor?

Nüfus Müdürlüğü Ehliyet Randevusu İçin Gerekli Belgeler Kimlik belgesi, Sürücü sertifikası (elektronik ortamda sistemden kontrol ediliyor), … Kan grubunu belirtir belge veya yazılı beyan, Adli sicil belgesi (elektronik ortamda sistemden kontrol ediliyor).

Nüfus müdürlüğüne gitmeden ehliyet alınır mı?

Adım 5: Yeni ehliyet randevu alma Bir çok nüfus müdürlüğü yeni ehliyet işlemlerini randevu olmadan yapmamaktadır. Bu nedenle nüfus müdürlüğüne gitmeden önce Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü randevu sistemi üzerinden randevunuzu alınız.

Nüfus Müdürlüğünden ehliyet nasil alınır?

Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Alo 199 Çağrı merkezinden ya da randevu.nvi.gov.tr web portalı üzerindeki sürücü belgesi Randevu Sisteminden randevu alınarak yapılmaktadır.

Ehliyeti nereden alıyoruz?

Sürücü belgeleri artık Nüfus Müdürlüklerince verilmektedir! Türkiye genelinde BÜTÜN RANDEVULAR nüfus müğdürlüğü tarafından https://randevu.nvi.gov.tr/ linki üzerinden alınacaktır. Başvurunun ilk aşamasında “Başvuru Türü” olarak “Sürücü Belgesi” seçeneğini seçiniz.

Ehliyet harcı yatırmadan randevu alınır mı?

Randevu almadan harç ücretlerini ödemeniz gerekiyor. Ödemeler bankalar aracılığıyla yapılmaktadır. Ehliyetinizi istediğiniz ilden veya ilçeden alabilirsiniz.

Ehliyet çıkarmak için ne gerekli?

Bu belgeyi ilk defa alacaklar için gerekli evraklar şunlardır:

  • Kimlik Belgesi.
  • Sürücü Sertifikası
  • Öğrenim Belgesi (Yurtdışından alınan öğrenim belgelerinin noter tasdikli tercümesi olması gerekmektedir)
  • 1 adet biyometrik fotoğraf.
  • Kan Grubu Belgesi.
  • Adli Sicil Belgesi.
  • Sürücü Sağlık Raporu.

Ehliyet için emniyete gidiliyor mu?

Nüfus Müdürlüğü yeni bir uygulamayla artık kimlik dışında sürücü belgesi yani ehliyet de verecek. Daha önce Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan ehliyet başvuru işlemi artık Nüfus Müdürlüğü (NVİ) kapsamında gerçekleşecek. … Nüfus Müdürlükleri artık ehliyet (sürücü belgesi) verme işlemlerini de gerçekleştirmeye başladı.